5 porad na co zwrócić uwagę przy doborze aparatu słuchowego
Aparat słuchowy to inwestycja nie tylko we własne słyszenie, lecz także we własne zdrowie. Dlatego dobór właściwego urządzenia stanowi [...]
Załóżmy, że zainteresował Cię Ogólnopolski Program Badań Słuchu. Chcesz umówić termin wizyty. Zapewne zastanawiasz się, o co możemy Cię zapytać przed umówieniem terminu spotkania? Tak naprawdę pytamy wyłącznie o to, co niezbędne.
W chwili, kiedy następuje połączenie, przedstawiamy się i w dosłownie dwóch zdaniach przedstawiamy cel akcji. Już w pierwszym pytaniu zapytamy Cię, czy miałeś już okazję wykonać badanie słuchu w ostatnim roku.
Jeśli tak, zapytamy Cię pokrótce, z jakich pomocy słuchowych korzystasz. Jeśli używasz aparatu słuchowego, poprosimy Cię, byś podzielił się z nami opinią na jego temat. Będziemy chcieli poznać poziom Twojego zadowolenia i satysfakcji z tego rozwiązania.
W razie potrzeby udzielimy Ci informacji dotyczących możliwości starania się o nowy aparat, jeśli z jakichś powodów dotychczasowy nie spełnia oczekiwań. Podpowiemy, dlaczego dostosowanie rozwiązania słuchowego do indywidualnych potrzeb jest tak ważne w życiu codziennym. Służymy także radą w kwestiach dofinansowania aparatów słuchowych.
Co w sytuacji, jeśli nie korzystasz z żadnych pomocy słuchowych?
Będziemy chcieli się dowiedzieć, czy jakość Twojego słuchu nie utrudnia Ci wykonywania codziennych czynności. Możemy zadać pytanie, czy jesteś aktywnym uczestnikiem rozmów i czy słyszysz słowa oraz zdania wypowiadane przez rozmówców, czy zdarza Ci się mocniej podkręcać głośność w odbiorniku radiowym lub telewizyjnym itp.
Prawdopodobnie zapytamy, czy mieszkasz w dużym mieście czy w Twoim miejscu pracy byłeś narażony na hałas. Chętnie odpowiemy w tym miejscu na każde Twoje pytanie, a także poprosimy Cię o zaproponowanie wygodnego dla Ciebie miejsca oraz terminu.
Taki krótki wywiad pozwoli nam poznać Twoją sytuację, aby następnie skierować Cię do odpowiedniego specjalisty. Drogą telefoniczną nie będziemy Cię pytać o pełne dane osobowe. Po zakończonej rozmowie prześlemy Ci wiadomość SMS bądź e-mail, które posłużą wyłącznie do kontaktu w celu potwierdzenia wizyty.
Jeżeli wiesz o jakichkolwiek przeciwwskazaniach do przeprowadzenia badania poinformuj nas o tym. Nie przejmuj się, że możesz o tym zapomnieć. Pod koniec rozmowy na pewno Cię o to zapytamy. Jeśli nie masz dodatkowych pytań, podziękujemy Ci za rozmowę, życząc miłego dnia.
Dodajmy, że możesz umówić badanie dla więcej niż jednej osoby. Możesz także zapisać bliską osobę z Twojej rodziny bądź znajomych, która z jakichś przyczyn nie może tego zrobić sama. Zaznaczamy, że zarówno zapisy, rezerwacja terminu, jak i samo badanie są w pełni bezpłatne i dostępne dla każdej osoby, która chce sprawdzić stan swojego słuchu.