Medidesk

Bezpłatny 14 dniowy Program Szkoleniowo – Rozwojowy prowadzony przez ekspertów marketingu i obsługi pacjenta.

Instytut DBMS - Formularz nr 4359

Już tylko krok dzieli Cię od możliwości skorzystania z bezpłatnego programu szkoleniowo-rozwojowego prowadzonego przez ekspertów marketingu i obsługi pacjenta.

CO OTRZYMASZ W RAMACH PROGRAMU?

  • 1. Usprawnienie działania zespołu Rejestracji

    • a. Organizacja pracy Rejestracji

    • b. Obsługa pacjenta przez telefon

    • c. Budowanie relacji z pacjentem i zbieranie informacji

    • d. Rekomendowanie i sprzedaż usług

    • e. Ścieżka pacjenta w placówce

    • f. Komunikacja wewnętrzna i współpraca w zespole recepcyjnym

    • g. Szukanie rozwiązań w trudnych sytuacjach

    • h. Procedury i standardy

    • i. Gromadzone i wykorzystywane informacje

  • 2. Nowoczesne rozwiązania technologiczne

    • a. Bezpłatne wdrożenie nowoczesnej centrali VOIP na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)

    • b. Bezpłatne wdrożenie aplikacji Medidesk na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)

  • 3. Warsztat dla Rejestracji lub Call Center

    • a. Korzystanie z nowoczesnych narzędzi dla Rejestracji i Call Center – aplikacja Medidesk

    • b. Efektywne zarządzenie zgłoszeniami pacjentów (telefon, e-mail, formularze WWW)

    • c. Skuteczne techniki i metody obsługi ruchu pacjentów

    • d. Sprawdzone wzorce działania w Rejestracji w zakresie odpowiedzi na zgłoszenia Pacjentów

  • 4. Warsztat dla właścicieli i menedżerów placówek leczniczych w zakresie marketingu medycznego

    • a. Audyt aktualnych działań marketingowych wraz z rekomendacjami

    • b. Najbardziej sprawdzone i skuteczne metody pozyskiwania pacjentów

    • c. Audyt strony WWW pod względem efektywności pozyskiwania nowych pacjentów – rekomendacje zmian i rozwoju serwisu WWW

    • d. Wprowadzenie wszelkich kodów analitycznych i skryptów badania efektywności działań marketingowych na czas programu szkoleniowego

  • 5. Raporty i analizy

    • a. Szczegółowy raport z analizy skuteczności umawiania wizyt względem zgłoszeń z różnych kanałów kontaktu: telefon, formularze, e-mail

    • b. Raport ze statystyk telefonii VOIP wraz z rekomendacją zmian rozwojowych

    • c. Audyt dalszych potrzeb szkoleniowych dla zespołu Rejestracji i Managera

    • Zadzwoń na numer +48 22 688 72 50 lub wypełnij poniższy formularz, a doradca Klienta Medidesk skontaktuje się z Tobą, aby omówić szczegóły związane z przeprowadzeniem Programu w Twojej firmie.

Administratorem danych jest DBMS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo do wglądu, korekty lub usunięcia danych w każdym czasie. Więcej informacji o administratorze i przetwarzaniu danych znajduje się w naszej Polityce Prywatności.