Bezpłatny 14 dniowy Program Szkoleniowo – Rozwojowy prowadzony przez ekspertów marketingu i obsługi pacjenta.
Instytut DBMS - Formularz nr 4359
Już tylko krok dzieli Cię od możliwości skorzystania z bezpłatnego programu szkoleniowo-rozwojowego prowadzonego przez ekspertów marketingu i obsługi pacjenta.
CO OTRZYMASZ W RAMACH PROGRAMU?
1. Usprawnienie działania zespołu Rejestracji
a. Organizacja pracy Rejestracji
b. Obsługa pacjenta przez telefon
c. Budowanie relacji z pacjentem i zbieranie informacji
d. Rekomendowanie i sprzedaż usług
e. Ścieżka pacjenta w placówce
f. Komunikacja wewnętrzna i współpraca w zespole recepcyjnym
g. Szukanie rozwiązań w trudnych sytuacjach
h. Procedury i standardy
i. Gromadzone i wykorzystywane informacje
2. Nowoczesne rozwiązania technologiczne
a. Bezpłatne wdrożenie nowoczesnej centrali VOIP na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)
b. Bezpłatne wdrożenie aplikacji Medidesk na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)
3. Warsztat dla Rejestracji lub Call Center
a. Korzystanie z nowoczesnych narzędzi dla Rejestracji i Call Center – aplikacja Medidesk
b. Efektywne zarządzenie zgłoszeniami pacjentów (telefon, e-mail, formularze WWW)
c. Skuteczne techniki i metody obsługi ruchu pacjentów
d. Sprawdzone wzorce działania w Rejestracji w zakresie odpowiedzi na zgłoszenia Pacjentów
4. Warsztat dla właścicieli i menedżerów placówek leczniczych w zakresie marketingu medycznego
a. Audyt aktualnych działań marketingowych wraz z rekomendacjami
b. Najbardziej sprawdzone i skuteczne metody pozyskiwania pacjentów
c. Audyt strony WWW pod względem efektywności pozyskiwania nowych pacjentów – rekomendacje zmian i rozwoju serwisu WWW
d. Wprowadzenie wszelkich kodów analitycznych i skryptów badania efektywności działań marketingowych na czas programu szkoleniowego
5. Raporty i analizy
a. Szczegółowy raport z analizy skuteczności umawiania wizyt względem zgłoszeń z różnych kanałów kontaktu: telefon, formularze, e-mail
b. Raport ze statystyk telefonii VOIP wraz z rekomendacją zmian rozwojowych
c. Audyt dalszych potrzeb szkoleniowych dla zespołu Rejestracji i Managera
Zadzwoń na numer +48 22 688 72 50 lub wypełnij poniższy formularz, a doradca Klienta Medidesk skontaktuje się z Tobą, aby omówić szczegóły związane z przeprowadzeniem Programu w Twojej firmie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DBMS Sp. z o.o. oraz firmy z nią współpracujące moich danych osobowych, zawartych w formularzu powyżej. Dane te będą wykorzystywane w celach marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego z użyciem danych wskazanych w formularzu powyżej.
Administratorem danych jest DBMS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo do wglądu, korekty lub usunięcia danych w każdym czasie. Więcej informacji o administratorze i przetwarzaniu danych znajduje się w naszej
Polityce Prywatności
.
Wyślij