Raporty Instytutu DBMS 12 czerwca 2017 Kiedy najlepiej wysłać kampanie e-mailowe w branży finansowej? Informacje na temat pożyczek, kart kredytowych, kredytów- kiedy najlepiej prowadzić komunikację do Klientów na ten temat? Dziś [...] Czytaj dalej...
Prowadzone badania 12 czerwca 2017 Ankiety przeprowadzane przez Instytut DBMS – 12.06 Przedstawiamy harmonogram ankiet przeprowadzanych przez Instytut DBMS w dniach: 12.06-18.06. Ankieta 1 Badanie jest realizowane przez [...] Czytaj dalej...
Zakończone Badania 12 czerwca 2017 Zakończone ankiety w tygodniu: 5.06-11.06 Miło nam poinformować, że zakończyliśmy zbieranie danych do ankiet: Celebryci i Influencerzy w sieci. Borelioza. Marketing w branży [...] Czytaj dalej...
Recenzja Instytutu 12 czerwca 2017 E-Commerce w Polsce Badanie zostało zrealizowane przy pomocy dynamicznych ankiet CAWI (Computer-Assisted Web Interview) losowo emitowanych na witrynach o [...] Czytaj dalej...
Zakończone Badania 5 czerwca 2017 Zakończone ankiety – 5.06 Miło nam poinformować, że zakończyliśmy zbieranie danych do ankiet: 1. Rynek nieruchomości. 2. Tuning aut. Zapraszamy do sprawdzania [...] Czytaj dalej...
Prowadzone badania 5 czerwca 2017 Ankiety przeprowadzane przez Instytut DBMS – 5.06 Przedstawiamy harmonogram ankiet przeprowadzanych przez Instytut DBMS w dniach: 2.06-11.06: Ankieta 1 Zapraszamy do wzięcia udziału w [...] Czytaj dalej...
Recenzja Instytutu 5 czerwca 2017 Ranking polskich marek na YouTube Po lutowym raporcie, w którym analitycy z MUSE przyjrzeli się takim branżom jak hotelarstwo, czy mięso i wędliny myśleliśmy, że już [...] Czytaj dalej...
Recenzja Instytutu 5 czerwca 2017 Trendbook 2017 – hatalska.com Jak zwykle Natalia Hatalska nie zawiodła. To już szósta publikacja tej autorki, która pokazuje jak może nasze cyfrowe życie wpłynąć na [...] Czytaj dalej...
Raporty Instytutu DBMS 5 czerwca 2017 Kiedy najlepiej komunikować się z mieszkańcami małych miast? Nie od dziś wiadomo, że na efektywną kampanię e-mail marketingową składa się wiele czynników. Od odpowiedniego tematu, poprzez copy, [...] Czytaj dalej...