Jak zwykle Natalia Hatalska nie zawiodła. To już szósta publikacja tej autorki, która pokazuje jak może nasze cyfrowe życie wpłynąć na to co robimy i jak jakościowo wyglądać będzie codzienność. Nowy trendbook dotyka ciekawego tematu po rzeczywistości, czyli zwiększonego wpływu na nasze życie cyfrowej rzeczywistości, niż fizycznej.
Zdarzenia kreowane w sieci mają znacznie większe znaczenie dla tego, jak jestem postrzegani i jaka mamy za sobą historię. Natalia celnie przedstawia, że odejście od tradycyjnych interfejsów takich jak klawiatura, czy myszka na rzecz np. głosu staje się faktem.
To tylko jeden z trendów opisanych przez autorkę. Na ponad 100 stronach ciekawego opracowania, czytelnik może zapoznać się trendami w czterech działach technologii, społeczeństwa, kultury i ekonomii. każdym z nich znalazły się subtrendy (łącznie wszystkich jest 7: Post-Reality, Postkomunikacja, Post-Earth, Womenomics, The Power of No, Postprawda, Ekonomia subskrypcji) składające się na trend wiodący. W sumie można powiedzieć, że przedstawione trendy są nazbyt wizjonerskie, niemniej większość zmian opisywanych przez autorkę dzieje się na naszych oczach, zatem nierozważnie będzie przejść obok tej pozycji, szczególnie jeśli prowadzi się obecnie dochodowy sklep interentowy.
Zapewne rozumienie nowych trendów konsumenckich takich jak kupowanie subskrypcyjne może, znacznie zmienić prowadzenie operacji. Grupa takich klientów w Polsce, w cale nie jest małą grupą. Co wskazują statystyki DBMS sp zoo, przykłady takich klientów znajdziecie w tym katalogu – (kliknij).
Samą publikację można pobrać poprzez system „Pay with Tweet” – warto w ten sposób podziękować autorce za ciekawą pozycję.
[button title=”Pobierz raport” link=”http://hatalska.com/2017/03/16/trendbook2017-zapraszam-do-lektury/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]