Media społecznościowe, kampanie wideo, rozszerzona rzeczywistość… Technologia przyniosła marketerom tak wiele nowych możliwości, że jeszcze jakiś czas temu wydawało się, że wysłużony e-mail marketing odejdzie do lamusa. Dzisiaj wiadomo już nie tylko, że się do niego nie wybiera, ale także, że dzięki marketing automation zyskał nowe życie. Możliwości zautomatyzowanego mailingu są więc niemal nieograniczone. Nie tylko w kwestii targetowania, personalizacji, analizy danych zebranych o klientach, ale także formy.
Jaką więc powinien mieć, aby skłaniał odbiorców do aktywności? Warto pozostać przy ascetycznym przekazie czy wybrać „barokowy” styl ? Wykorzystać wideo, znowu modne GIFy, czy pozostać przy bezpiecznej klasyce? Zdaniem ekspertów DBMS, warto przeczytać materiał, jeśli chcemy działać skutecznie w e-mail marketingu.
Autorzy wskazują, że to mailingi wideo powinny być odpowiednio targetowane i przekazywać dobrze dobrane do grupy docelowej treści. W ten sposób łatwo uniknąć wysyłki bezpośrednio do osób, które muszą dodatkowo płacić za transfer danych. Aby dowiedzieć się więcej na temat skutecznych kampanii e-mail marketingowych, co robić, żeby kampanie jednak przekładały się na sprzedaż? Jak je zaplanować i jakie narzędzia wykorzystać, należy koniecznie przeczytać raport.
[button title=”Pobierz raport” link=”https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/raport-interaktywnie-com-e-mail-marketing-2016-253787″ target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]