Kiedy najlepiej wysyłać komunikację marketingową do kobiet?

  • 91
  • 1

Sklepy odzieżowe, wnętrzarskie, kosmetyczne – kto jest ich idealnym klientem? Przede wszystkim kobiety! Tak, tak – Panie kupują znacznie częściej od mężczyzn, a więc to do nich chcą dotrzeć ze swą ofertą, osoby odpowiadające za sprzedaż/marketing w tychże sklepach. I nikt nie ma tu na celu dyskryminacji mężczyzn, po prostu kobiety wydają więcej! 🙂

Jaka jest więc najlepsza pora na wysyłanie komunikatów marketingowych do tej grupy? Czy wiek robi różnice? A może wypływ ma miejsce zamieszkania? Dzięki posiadanym przez Instytut DBMS narzędzi analitycznych oraz danych, zbieranych w rozmaitych badaniach, można znaleźć odpowiedzi na te pytania. Zatem zaczynamy!

Które godziny są najlepsze na realizację kampanii marketingowej do kobiet?Czyli wychodzi na to, że kobiety generalnie są aktywne na skrzynkach mailowych od 8-21 😉

Co się stanie jeśli weźmiemy pod uwagę tylko kobiety z miast pow. 100 tys. mieszkańców, w wieku 20-27?


Jak widzimy, w tej grupie wyłaniają się nam charakterystyczne godziny, w których kobiety te są aktywne. Warto więc analizować dane także ze względu na wiek i miejsce zamieszkania, ponieważ przynieść nam to może bardzo szczegółowe informacje.

Grupa docelowa efektywnej kampanii mailingowej musi być dobrze sprecyzowana. Tylko wtedy pozwoli nam to na uzyskanie zadowalających wyników. Masz problem z targetowaniem? Odezwij się do nas – doradzimy! 🙂

Podobne wpisy