Po lutowym raporcie, w którym analitycy z MUSE przyjrzeli się takim branżom jak hotelarstwo, czy mięso i wędliny myśleliśmy, że już niczym nas nie zaskoczą i nie wykopią żadnej intrygującej niszy… a jednak! W Marcu zbadali kilka ciekawych obszarów aktywności marketingowej na YouTube.
Z najnowszego raportu wynika, że programy kulinarne wspierane przez producentów przypraw i sosów cieszą się niezmienną popularnością. Internauci w marcu najchętniej oglądali kanał SzkołaGotowania firmowany przez Winiary. Przygotowane z myślą o tym profilu filmiki obejrzano w marcu 2 miliony razy. Ten sam kanał wywołał największą ilość interakcji. Wśród subskrybentów największym zainteresowaniem cieszy się kanał Przepisy.pl, który zgromadził wokół siebie ponad 15
Według analityków z MUSE na polskim rynku marek związanych z opieką medyczną można mówić o dwóch liderach, którzy stale konkurują ze sobą o uwagę i zaangażowanie internautów. Pierwszą z nich jest Medicover, którego youtubowe materiały wyświetlono w marcu niemal 37 000 razy, drugą – Grupa LUX MED z ponad 18 000 odsłon w ostatnim miesiącu. Statystyka interakcji wygląda znacznie mniej intrygująco:
“Na kanałach związanych z prywatną opieką medyczną niezbyt często możemy zaobserwować interakcję z widzami. Najlepszych wynik odnotował Medicover (29 interakcji – przyp. red.). Na kolejnych pozycjach znalazła się Grupa LUX MED z wynikiem 17 oraz Weiss Klinik z sumą 11 interakcji” – czytamy w raporcie.
[button title=”Pobierz raport” link=”http://raport.yourmuse.io/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]