We wrześniu 2016 roku Gemius Polska opublikował podsumowanie dotyczące wydatków Polaków w sieci internet. Autorzy raportu podsumowują, że co czwarty Polak planuje w czwartym kwartale 2016 oraz w pierwszym 2017 zwiększyć swoje wydatki na zakupy w sieci.
W tek kwestii, mężczyźni częściej niż kobiety deklarują zwiększenie sum wydatkowanych w sieci. Toteż warto przyjrzeć się profilom osób kupujących w sieci. Przykłady takich konsumentów ze względu na zaintersowania zakupowe można znaleźć pod tym linkiem >> .
Autorzy raportu wskazują, że cyt „Po pierwsze, konsumenci stają się jeszcze bardziej wymagający jeśli chodzi o ofertę internetową ─ oczekują niższych cen i szerokiego asortymentu. Po drugie, potwierdza się fakt, że wbrew pozorom odzież, dodatki i akcesoria są niezwykle ważną kategorią produktów dobrze sprzedających się przez internet.” Nic nie wskazuje też, aby to się zmieniło w nadchodzących miesiącach.
E-konsumenci więcej niż przed rokiem płacą za produkty związane z modą. Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy wydają średnio 83 zł miesięcznie, czyli o 8 zł więcej niż deklarowali w ubiegłym roku. Ten krótki raport jest częścią dotyczących zakupów w sieci przygotowanego przez gemiusa. Niby nic odkrywczego, ale warto być na czasie, co obecnie sprzedaje się w sieci najlepiej.
[button title=”Pobierz raport” link=”https://www.gemius.pl/e-commerce-aktualnosci/internetowe-wydatki-polakow.html” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]